Posted in Без рубрики

Ձմեռ պապ

Ես Մնացականյան Նարեկն եմ և ինքնաառաջադրվում եմ <<Ձմեռ պապ>> մրցանակի, որի շրջանակներում կներկայացնեմ իմ StartUp-ը։

Պատկերացրեք իրավիճակ, դուք հոգնած աշխատանքից վերադարձել եք տուն և պետք է կազմակերպեք ձեր ապագա հանգիստը, ձեզ պետք է մաքսիմալ արագ ծանոթանալ բազմաթիվ հյուրանոցների, տեսարժան վայրերի, և փոխադրամիջոցների հետ։
Այդ հարցում ձեզ կօգնի իմ օնլայն հարթակը Mapstopը։ իմ հարթակը կօգնի կազմակերպել ձեր բյուջեին համապատասխան անմոռանալի հանգիստ և ճանապարհորդություն ողջ աշխարհով։ Եվ այդ ամեն ինչը ընդամենը մի քանի րոպեում։ եկեք տեսնենք թե իչպես է աշխատում իմ ծրագիրը։
Սկզբում մուտք գործել կայք,

Մուտքագրում տվյալներ թե որ երկիր եք ցանկանում այցելել,ձեր նախասիրությունները, ինչ տրանսպորտի տեսակից եք օգտվելու մինչ երկիր հասնելը և երկիր ներսում, նշում եք  թէ մոտավորապես ինչքան գումար եք պատրաստ ծախսել և վերջում ընտրում եք ներկայացված օրինակներց մեկը և վայելում ձեր արժանի հանգիստը։
Իմ պրոդուկտը լուծում է հետևյալ խնդիրները

Խնայում է ձեր ժամանակը, խնայում է ձեր ջանքերը և առաջարկում է ամենամատչելի տարբերակները։

 MapstopTrip AdvisorTrip.comKayak.com
Online++++
Reservation+++
Automated planning+
Daily routine+++
Best match+



ՈՒսումնասիրելով շուկան ես հասկացա որ իմ մրցակիցներնեն Trip Advisor Trip.com և Kayak.com։ Իտարբերություն մրցակիցների իմ առավելություններից են Աֆտոմատ պլանաորումը և լավագույն համընկնումը ։

Իմ հիմնական եկամուտի աղբյուրը լինելու է համագործակցությունները տարբեր ծառայություններ մատուցող կազմակերպություններ հետ օրինակ, ռեստորանները,հյուրանոցները, խանութները և թանգարաններ։

Leave a comment